träna träna träna!

Ida började jag klockan tio. Hade matte i en och en halv timme och sen blev det ett pass träning på friskis och svettis. Tänk vad mycket man kan hinna med på en dag och klockan är ändå bara 14.25. Ska nu äta lite mat om strömmen vill komma tillbaka snart vill säga. Strömavbrott.

Ska också försöka tvätta lite under eftermiddagen och vid fem bär det av in till stan igen för att handla lite tacogrejer och sen på idol med josefinis.

Imorgon har jag ganska chilldag. Ska ringa ner till bygginvest och höra om jag kan få mina nycklar till helgen. Hoppas big times på det!

Nu ska jag bege mig ut i köket och se vad som händer. Förövrigt träning kommer det bli mkt av framöver, och gainomax eller va det nu heter är riktigt gott. Proteiner och grejer. Fick en gratis idag efter träning och den var god för den smaka vanilj hihi.

Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0