torsdag!

Ni vet den där härliga känslan man får när man bara känner att man mår 100 procent sjukt bra och bara är så där allmänt flummig och glad? Så känner jag mig just nu! Stromtrivs här i Jönköping och är nöjd med livet.

Imorgon ska jag bege mig hem till skogarna där jag föddes. (hahah brevbäraren i pettsson) Nej men helt ärligt så ska jag hem till skogarna i värmland. Bussen går 13.50 och jag är hemma kvart över fem. Mys på det! Har massa planer för helgen. Imorgon kväll när jag kommer hem ska jag äta middag hemma hos min mor. På lördag ska jag hem till mormor och farfar och så på kvällen så blir det goigt partey/utgång med mina underbara vänner. Puss på er för att jag älskar er! På söndag blir det fika hos morfar och på kvällen blir det middag hos pappa och på måndag beger jag mig tillbaka till jönköping.

Nu ska jag titta på kungarna av tylösand!
Tjaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0