Söndag..

Min tvättkorg är full och då menar jag verkligen full! Tvättmaskinen har ju givetvis varit upptagen hela dagen plus att det verkar som att det är stopp i avloppet för det är som en sjö i korridoren utanför.. great. Hoppas de fixar det imorgon så att man kan slänga i en tvättmaskin då.

Just nu sitter jag och funderar på allt fint som jag vill göra i min lägenhet när jag har flyttat. Jag vill ha panelgardiner. Prydnadsbokstäver som ska bilda ordet kärlek bara för att det är så fint. Jag vill ha ett detolf vitrinskåp från ikea som jag kan ställa in mina fina coxktailglas och vinglas i. Jag vill ha ett barbord/matbord och så vill jag ha bäddsoffan hemma hos mamma också. Tror min lägenhet kommer bli finast och jag längtar verkligen tills den förste oktober!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0