Saturday night!

Hmm undra vad denna kväll har att bjuda på? Blir en lugn kväll framför tvn med färska frallor och popcorn. Är sjukt sugen på att dra ut men får vänta tills nästa helg då det blir utgång i krillehamn. Då blir det klackarna i taket vill jag lova!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Funderar på att kolla om tvättmaskinen är ledig för jag har typ alla mina kläder i tvättkorgen och det är inte bra haha. Frågan är om man vågar tvätta i den där tvättmaskinen efter att jag tvättade mina vita kläder och ett linne lyckades bli blåfläckigt utan att jag ens hade något blått i tvättmaskinen. Hur går det ens att lyckas med det?

Om någon ska festa, festa åt mig med! :D
Pössshejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0