Måndag!

Idag är det måndag. Vanligt vis brukar måndagar vara så träliga och tråkiga men idag gillar jag faktist att det är just måndag. Blir en lite hårdare vecka i skolan men det känns ändå helt okej. Denna helgen slutade minst sagt som lite av en skräckfilm. Ni vet när det rinner vatten längs väggarna och är som en sjö i källarn. Precis så var det där jag bor. Alla vi som bor här satte oss därför i korridoren för ingen vågade gå och lägga sig. Det slutade med att vi satte oss och kolla på film tills hyresvärden gått hem, först då gick man och la sig. Kändes extremt skönt att man hade sovmorgon idag kan jag lova.

Nu är ialla fall lägenheten uppsagd, så nu är det inte så långt kvar tills jag får flytta! Ett besök hem till kära värmland till helgen ska bli riktigt mysigt!

Nej nu ska jag snart med bussen, ha en bra måndag mina kära vänner!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Haha, möttes av en galen Elin i skolan :D

2010-09-13 @ 19:33:31
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0