Lill-lörda'

Vaknade vid elva och det kändes otroligt skönt att vara ledig idag. Tänkte försöka mig på att göra lite "nödvändiga" saker men sen tänkte jag att det hinns väl med så varför inte bara chilla lite. Ska ialla fall laga till en pastasallad om en stund och titta på tre kronor. Japp ni läste rätt... jag ska kolla på tre kronor hhaha. Hela serien finns på youtube så vem fastna inte att kolla på det om inte jag. 

Ikväll ska jag äta tacos med Josefin och Anna. Självklart blir det idol också. Och om jag inte minns helt fel så börjar tylösand programmet ikväll så det ska ja se på. Förstår egentligen inte att jag fastnar i alla dessa serier som paradise hotell och liknande men det är så patetiskt att det blir bra, ja så måste det vara helt enkelt. (snygga killar kanske också gör en del haha)

Imorgon ska jag ha en såndär ordentlig dag som man måste ha ibland. Jag ska göra min skisslab som ska lämnas in senast på söndag, men jag lämnar in den på fredag. Ska väl också försöka tvätta lite osv.

Nej nu ska jag ner och slänga i en tvättmaskin, men ha en bäst onsdag!
Puss å tja! <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0