HELG!

Skönt med helg efter en vekca i skolan, minus två dagar då vi var lediga. Har idag haft en föreläsning om photoshop. Det ska bli sjukt kul att sätta gång med det till veckan. Hoppas bara att mitt paket kommer på måndag. Har även ätit på stan med Josefine och Maria idag. Efter Mc Donalds gick jag och Josefine till HM. Köpte mig ett par örhängen, en concealer och en ny vit kajal. Bra inköp känner jag.

För att helt random börja prata om något annat.. Kungarna av Tylösand är så j*vla bra! Det är så kul och se hur människor som är med på sånt där tänker alltså, haha.

Och för att börja prata om något annat igen så ska jag försöka förhandla med min mor om att jag ska få bäddsoffan inne på hennes kontor. Tyckte att den skulle passa himla bra i min lägenhet sen. (Får se bara om hon håller med hehe) Har en bild av hur jag vill att det ska se ut så en ikea-trip skulle inte sitta fel den helgen jag flyttar.

Nej nu ska jag plocka lite i mitt rum innan idol börjar.

Tjiiingeliing

Egopics is the shit










Som sagt!

Kiss and makeup

Kommentarer
Postat av: Jossi

Haha alltså jag får inte ihop det... De där bilderna, är de tagna i ditt rum här?

2010-09-10 @ 19:54:22
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/
Postat av: elin

haha jaa alla förutom första :)

2010-09-11 @ 12:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0