Doften av chailatte

Varje gång jag öppnar mitt skåp ovanför diskbänken slås man av en doft av chailatte. Mums! Så fårt jag har hämtat min vattenkokare så ska jag göra mig en kopp te.

Idag blir det föreläsning i grafisk design och efter det blir det afrodans på friskis. När jag kommer hem ska jag sätta mig vid min dator och plugga lite och se på idol såklart.

Igår hade jag en galet rolig kväll med Josefine, Anna och Isabelle. Tog med mig tjejorna hem efter en lång vetprojlektion. Det första vi gjorde var att gå till pizzerian i änden på mitt hus. Sen blev det att spela wii, äta godis och se på idol. Vi hade lite problem först för att vi inte hade några batterier men det ordnade sig eftersom det fanns två batterier i musen som vi kunde sätta i wiiremoten. Hahah ni kan ju gissa vilka hysteriska skrattanfall vi hade igår. Har nog aldrig haft så ont i magen för att jag har skrattat så mycket. Tack för en asrolig kväll!

Innan jag gick och la mig igår var jag ju tvungen att se kungarna av tylösand. Asså det är så bra haha så klcokrent. Nej nu ska jag greja lite.

Ha en bra torsda! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0