Det ekar...

Igår flyttade jag in i min nya lägenhet! Tove och den hon bor med var så himla snälla och hjälpte mig att köra lite grejer. Äntligen har jag kommit ifrån norrahammar och kommit in till stan.

Nästa vecka kommer mamma och min moster hit. Då blir det att köra hit sängen och tvbänken och så. Blir en trip till ikea också så att jag kan köpa mig en soffa jag har hittat.

Varje gång jag får sms eller min telefon ringer så ekar det i hela lägenheten. Har ju inte så mkt möbler än då jag sover på min madrass på golvet och använder en plastlåda som matbord. Men jag är glad ändå för min lägenhet är mysig!

Den här dagen har gått ruskigt snabbt. Jag har hunnit med så himla mkt. Kan ju bero på att jag vaknade redan halv nio också. Jag började min dag med att åka till maxi och handlade så jag kunde fylla upp kylskåp och skafferi. Efter det blev det att packa upp mina kläder och diska allt porslin. Sprang också ner till källarn för att kolla vart tvättstugan fanns. Upptäckte givetvis att jag inte har fått nyckeln till "bokningspluppen" Ska gå in på tisdag och se till att jag får den för min tvättkorg är smäckfull. (hahha har nog aldrig skrivit det ordet förut, gud va konstigt det såg ut xD)

Ialla fall efter det blev det att laga mat och sen göra filmaffischen och laddat upp den i pingpong så nu är veckans uppgifter klara. Imorgon blir det matteplugg hela eftermiddagen/kvällen. Har nämligen min första mattetenta på tisdag!

Nej nu ska jag se vidare på tv!
Puuss!



Fick mitt design premium i veckan också! Tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0