Söndag!

Söndagar brukar alltid vara extremt tråkiga men nu är det så att denna söndag är inte det. Kan ju bero på att jag är ledig imorrn också hehe. Har precis skicakt in alla mina uppgifter och jag känner mig ganska nöjd faktiskt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, eller jo jag borde diska men det är så tråkigt.

Har lovat många nu att det ska komma upp bilder på min lägenhet och jag lovar att jag ska lägga upp dom senast imorrn. Just nu är jag lite för lat för att lägga in bilderna på datorn...

Alltså jag måste berätta vad jag upptäckte i fredags. Kanske är efter men hursom helst Cimon Lundberg har rakat av sig sitt fina hår!!!! Dog lite när jag såg det. Förövrigt så börjar en ny säsong av paradise den 11 oktober (tror ja det var) Då vet jag ialla fall en som kommer sitta bänkad framför tvn hehe.

Nej nu ska jag fundera lite över vad jag ska hitta på!
Pösss

Fotosession in da room





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0