Mysig lördag

Idag har vart en mysig dag. Började dagen med att ta bussen in till stan och möta lasse, sandra och moa utanför hotellet. Blev en sväng i affärer och efter det blev det hem och börja med maten. Vid två tiden kom min syster och hennes sambo och deras son gustav, strax därefter kom lasse, sandra och moa. Vi åt god mat och fika och hade trevligt. Det är så roligt att få träffa dom lite efersom jag inte ser dom så ofta nuförtiden.

Sitter nu framför min dator och känner att lägenheten känns väldigt tom, har haft en så himla bra dag och jag längtar redan tills jag får träffa alla igen. Men antar att tiden till jul kommer gå ganska fort iom allt som är i skolan nu. Är ju inte nes två månader kvar eller ja det är exakt två månader kvar idag.

Får se om min pappi och lena kommer hit någon helg snart också så de får se hur jag bor. Och handla lite sådana här bra saker som jag inte har. hihihi

Nej nu ska jag mysa ner mig framför tvn.
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0