Höstkänslor

Imorse var det riktgit kallt och frost i gräset. Hade varit ganska så skönt att legat kvar i sängen men en föreläsning i vetproj kallade så det var bara att kliva upp. Det känns verkligen att hösten är här och vinterjackan kommer nog inte behöva hänga i garderoben länge till.

Har precis räknat igenom matten inför provet oimorrn och det känns helt okej så det ska förhoppningsvis gå bra. Nu sitter jag och lyssnar på hur badkaret fylls och väntar på att det ska bli riktgit skumit så jag kan hoppa i.

Hoppas på ett besök av mina kristinehamnstjejor på torsdag-fredag och på fredag så åker jag hem till värmland och kristinehamn för att vara där i en vecka. ska bli roligt att träffa alla. har ju inte varit hemma på över en månad och då var det ett snabbt besök.

nej nu ska ja hoppa i badet.
Puss och ha en mysig måndag kväll! (paradise hotel klockan halv åtta på min tv ialla fall haha.)


mina flickor som kanske kommer :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0