Höstdag i Jönköping

Sitter just nu i min soffa och inser att jag har suttit i den i över två timmar och bara segat. Har egentligen jättemycket jag skulle behöva göra men det hinns med det med. Funderar på om jag ska ta mig en sväng in till stan och köpa kuddar till min soffa och ett par leggins jag har spanat in på jc. Blir nog att jag gör så.

I eftermiddag ska jag plugga och plugga lite till. Ska försöka få undan en del för i helgen kommer min bror med familja och min syster med familj. Ska bli riktigt roligt och jag ska bjuda på god mat på lördag.... inte pasta och korv haha.

För att byta samtalsämne så har jag mormors timjanbiffar i kylskåpet så idag ska jag göra mig riktigt mos och äta biffar. Mums är det rätta ordet.

Undra om jag ska beställa tid för klippning och färgning idag också? Eller så får det bli nästa vecka då är jag lite mer stagd i kassan också, ja det får bli bra.

Nu ska jag hoppa in i duschen (som entligen fått ett duschdraperi)
Ha en mysig torsdag :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0