Happyface!

Jag är glad. Förväntansfull. Taggad. Helt enkelt asglad. Men det är en liten hemlis om varför haha!

Alltså jag ska börja ett nytt nyttigt liv från och med onsdag. Ni kanske undrar varför jag inte ska göra det från och med precis just nu? Jo för jag ska om ungefär 5 minuter äta choklad med nötter i och imorgon klockan sex ska jag äta kakor, bullar och tårta för min far fyller år.

Så onsdag alltså. Ska köra stenhårt på att bara få äta popcorn och choklad i godisväg. Ska börja äta mer bulgur, sallad och frukt. Har redan kommit igång med träning och desto mer ska det bli när jag fått gymintroduktionen och ett personligt träningspass nästa vecka. Det känns awsome.

Ska nog beställa tid för att klippa mig och färga håret också för min utväxt är ENORM. eller jag den är befintlig ialla fall.



hmm en färg mittemellan på håret kanske? helt enkelt ljusbrun eller något sånt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0