Fredag!

Då var det helg igen. Imorgon kommer mamma och moster. Då blir det att flytta hit mina möbler och ta en tur till ikea och maxi. Ska ringa min far och fråga om han kan flytta över lite pengar till ett köksbord hihi. (får se om han tycker iden är lika bra som jag)

På kvällen imorrn blir det ev utgång med josefinis och en kompis till henne. På söndag blir det plugg plugg PLUGG, nämnde jag plugg? Gött ialla fall att jag även är ledig på måndag.

BTW.... jag fixade en bokningsplupp idag så imorrn ska jag äntligen få tvätta mina kläder!! Har seriöst inget rent nu förutom mina kläder som är i norrahammar då...

Nej nu ska jag laga middag, pastasallad.
Tjiiiingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0