En veckas ledigt igen

Har ganska nyss gått upp... tog en lång sovmorgon idag med frukost på sängen och sen massa tv tittande på det. Har bara en föreläsning idag så det känns jätte skönt. Det roliga är att jag är ledig en hel vecka igen haha. Det kan ju inte bli bättre detta. Fast jag ska väl erkänna att jag inte kan kalla det ledigt direkt, har frullansvärt mycket jag ska få gjort den här kommande "lediga veckan". Men det känns ändå rätt skönt.

I helgen vankas utgång och magasinplugg. Ska också köpa mig en skrivare men ska se om jag kan hinna med det idag eventuellt. Plus att jag ska ringa min far innan och rådfråga lite. 

Har ju glömt å berätta att jag vann när jag handlade på maxi sist också. När hon i kassan sa det fick jag en bild av att ajg skulle få typ presentkort eller nåt typ å att jag skulle kunna köpa massor men sen visade sig att jag vann ett kilo spagetti haha. Men det är inte fy skam när man är student.

Nu ska jag göra mig klar. Njut av torsdagen och det fina vädret!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0