torsdag.

Mår mycket bättre idag, så ska pallra mig iväg till min enda föreläsning som  jag har klockan ett idag. Efter det ska jag handla för mitt bröd är mögligt och min mjölk är slut. Jag ska köpa honung också för när jag kommer hem ska jag lägga mig i min soffa och dricka varmt honungsvatten så att jag  kurerar bort det sista.

Jag längtar till december. Det är så mysigt i december. Snö, julmusik, köpa julklappar, få julklappar, baka och äta julgodis. Och pynta så där fint som det alltid blir vid julen. Hoppas på att min sista tenta i december ligger den 15 och att matten ligger innan den för då kan jag åka hem till kristinehamn den 16 och förhoppningsviss kirrar man alla tentor så att man är ledig ända fram till 19 januari eller när man nu börjar igen.

För att börja prata om något annat så måste jag verkligen städa! det är ett bomnedslag i hela lägenheten och disk överallt å det luktar tillomed disk, fyyy. Nej år ta å göra någonting åt detta. (när jag har lust och orkar hihih)

Nu ska jag hoppa in i duschen å fixa mig. Ska nog köpa mig en chai latte på vägen till skolan.
Puss

Kommentarer
Postat av: Bror

Eller varför inte köpa KAFFE istället!

2010-11-04 @ 11:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0