söndag och det känns bra!

Idag är det somsagt söndag. Vanligtvis brukar söndagar vara extra tråkiga då man vet att man måste upp dagen efter. men imorgon är jag ledig och det känns typ såååå NICE. Fast har en hel del plugg att ta itu med så det blir plus att jag verkligen måste städa, diska och boka en tvättid men det fixar jag.

Är trött även om jag inte gick upp förens kvart över tolv men det blir väl så när man har festat dagen innan. Sjukt nice kväll, med en ganska så onykter josefine och eliin. Isabelle var också med så vi hade riktigt roligt. Är redan pepp för fredag och nästa helg kommer även pappa och lena hit. ska bli mysigt och roligt att få visa dom hur jag bor :)

nu ska jag ta en macka för att just nu har jag mest sötsaker i magen.
Puss

Kommentarer
Postat av: i

sötsaker och onyttig donken-mat - så ser en bra dag ut, haha! :)

2010-11-14 @ 21:51:15
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0