söndag men måndag..

Idag är det sändag, men det känns verkligen som att det är måndag. Kan ju bero på att jag har virtit i skolan å jobbat i över tre timmar plus allt plugg jag och josefine har gjort efter det. Men det blev ett riktigt najsigt uppslag så det känns gött å ha det klart. Nu väntas bara en vecka med typ plugg upp till öronen eller mount everets bara för att överdriva liiiiite haha.

Är trött också. vakna åtta imorse å hosta så mkt så jag kunde inte somna om men jag låg och drog mig i en sisådär tre timmar och åt lite fruksot och såg på tre kronor. har typ bara kvar 2 säsonger nu. Måste säga att serien var lite bättre i dom första säsongerna men dom sista är ändå bra.

funderar på om jag skulle göra mig en kopp te eller inte? men får nog bli så.
Ha en mysig söndags kväll!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0