Snögubbe?....

Tittar ut genom fönstret och inser att idag när jag går ut kommer jag bli en snögubbe... eller snögumma haha. Är sjukt mycket snö! Det är iof väldigt mysigt men kan det inte bara vara liiiiiite uppehåll medans jag ska ut. Jag börjar nämligen inte förens fyra idag, fast jag ska vara i skolan vid två för att gör aklart matten. Ialla fall klockan fyra så ska ajg ha m itt första seminarium.. hur? vad? ungefär så känner ajg men det ska nog gå bra. Läraren har sagt att alla blir godkända om de ialla fall har någonting att säga så det känns ju bra. Jag brukar nämligen vara sämst på att argumentera osv.

Efter seminaret ska jag å gymma och sola med josefine. Shit vad vi kommer bli vältränade om vi fortsätter så här. Känns bra.

Nu ska jag göra mig i ornding lite men skriver kanske ikväll.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0