snö snö snö

Åå vad mycket snö vi har fått här i jönköping, det är riktigt mysigt! Dock är det lite jobbigt att man inte har några hela skor typ så man blir ju något blöt om fötterna. Jag satt nyss och lyssna på lars vegas trio och man får ju inget annat än julkänsla. Kanske låter konstigt men jag är uppvuxen med den julskivan. jag och mina syskon kan nog hela skivan utantill och den har lixom blivit en kultskiva. Det är helt enkelt tradition och slå på den i juletider.

Var så sjukt trött imorse men det var bara att pallra sig iväg. Det positiva var att när jag satt på min föreläsning så säger han att det var den sista i det ämnet, skojja inte att jag blev glad!! Har dock seminarium och tenta kvar i det ämnet så än är det inte riktigt över.

Måste ju berätta om helgen också. Fredagen kan man väl sammanfatta som galen haha. Jag och tjejorna förfesta hemma hos josefine och sedan begav vi oss till centrum för att "hitta nemo" haha. Det var lätt, vi hann bara vara inne i fem minuter så såg vi nemo och jockibooi, så vi gick fram och tog kort med dem. Och dessa kort lade josefine upp på sin fb och tagga nemo och han kommenterade, det var ju lite roligt! Dock så upptäckte vi lite senare att han lagt upp en av bilderna på sin blogg. Åååå ja döööör ju. Jag ser sjukt groggy ut på bilden xD men men jag bjuder på den jag var ialla fall itne så full som jag ser ut för att vara hehe.

I lördags kom pappa och lena hit och stanna tills i söndags så det var riktigt roligt. Vi åt  god mat, chilla framför tvn å självklart handla vi grejer till mig också. Jag var i behov av sådana där tråkiga saker som man inte vill köpa själv så istället har man skjutit på det.

Men jag kan väl sammanfatta min helg som väldigt bra. Nu ska jag softa i min soffa.
Puss



haha bjuder på några egopics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0