onsdag.

ligger i min soffa och väntar på att paradise hotel ska börja. Efter det ska jag lägga mig i min säng och se på film. Börjar känna mig lite piggare och har nog ingen feber nu iallafall... svårt att veta när man inte har någon tempgrej. Men ja måste bli frisk till helgen för då blir det party med tjejorna! missar ju sittning nu ikväll, känns lite träligt när man äntligen lyckades få en biljett men det kommer ju fler chanser.

Konstigt nog så har jag saknat och tränat de två senaste dagarna också. Har ju tränat så mkt på senaste tiden å så blev det bara ett träningspass den här veckan men men. Får köra hårt nästa vecka.

Ja måste ju berätta att jag var på hockey igår också. jag, josefine och louise tjooade å skrek för fullt! riktigt bra och rolig match. färjestad spela sjukt bra och segrade med 3-1. Jag tippade ju innan matchen också å vad tror ni jag tippade om inte 3-1, så glad tjej som blev 70 kronor rikare. haha tjäna ju in nästan hela hockeybiljetten!
Sjukt kul också att vi verkligen sitter och spanar in vilka utav spelarna som är snygga och inte. Några färjestafans i medelåldern hörde vårat givande samtal och börja asgarva haha. 

Nu ska jag dega vidare och dricka mkt vatten så att jag blir frisk.
puuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0