måndag!

Är ledig idag å det känns skönt. Fast det är väl lite att ta i och säga när man är ledig när man har böcker upp till öronen. Jag har ialla fall pluggat på typ allt nu, ska bara kolla igenom tåv pdfer en sista gång. Tänkte att jag skulle kaga mig lite mat men det fick bli färdigmat som jag värmer i ugnen istället. enketl. ja.

Tänkte att jag skulle ställa mig å diska men sen kom jag på att det var så tråkigt å att min dag hitills bara har bestätt av tråkiga saker så jag hamna framför datorn istället.

För att byta samtalsämne, jag vill ha loooov! haha... men det är iallfall inte så långt kvar nu. två veckor drygt :)
Nu ska jag kolla om min mat är färdig.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0