Måndaaag!

Har haft en bra helg men den har innefattat mycket plugg. Men jag innledde iallafall helgen med att festa och dra ut på centrum med josefine och isabelle. Det var sjukt mkt folk ute, det var verkligen galet! men askul!
Har även köpt mig en skrivare i helgen, eller ja köpte ock köpte, jag lade ut pengar och sen fick jag pengar av mamma å pappa (a) Jag vet jag är bra! haha

Idag så ska jag bara ha ett gruppmöte och sen bär det av till gymmet och sen hem och städa min otroligt stökiga lägenhet! Jag skojjar itne om jag säger att jag har disk i hela köket och på köksbordet. Typ diskmaskin vore!

Måste ju berätta att jag ska på heckey imorrn också.... färjestad ska krossa hv! hahahaa
Med dom orden avslutar ajg detta inlägg.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0