Lördag

Igår var jag på ullared med josefine, anna och isabelle. Bilfärden dit startade med ett fruktansvärt snöväder så det var riktigt läskigt att köra där ett tag. Det var närapå att vi vände men vi trotsade vädret och ju mer söderut vi kom desto bättre blev det.

Hitta en hel del men kom ändå undan väldigt billigt. Hitta ett par stävlar också, kärlek på dom! De kosta bara 269 på outlet också så jag är nöjd.

Idag har jag pluggat, låter ju himla roligt eller hur? men nu snart ska jag sätta igång att städa å plocka. Sedan ska jag möta josefine för att gå en sväng på stan och sen åka till maxi å handla. Funderar på att laga mig något riktiigt gott idag men jag har inte riktigt kommit på vad men det spörs. Ikväll ska jag, josefine å bitchibell se harry potter filmen. Så jaa det är väl så min dag ser ut. 

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0