ansiktmasken på

Sitter med en ansiktmask på mig och ska koka mig en kopp te. Ska göra chaite och ha i lite honung och känna att julen inte är så långt borta ändå. Det är riktigt kallt ute och jag hoppas att man kan få se lite snö snart. Dock inte innan helgen för imorgon ska jag ut på centrum och i helgen kommer pappa och lena.

Kan ju meddela att jag nu har kommit på vad som menas med fattig student. Har inte direkt kännt mig så fattig, kanske snare tvärtom men denna månad slutar jag som just fattig. Lever på pasta och nudlar, brödet och mjölken är slut och jag har bara fem skedar med yoghurt kvar ungefär, men jag trivs bra ändå och tror inte jag hinner få skörbjugg på bara en vecka. Om det hette skörbjugg, ialla fall det som man får om man äter samma mat förlänge haha.

Det är också mindre än en månad kvar tills jag beger mig hem till värmland ett tag för lite julledigt. Ska bli riktgit mysigt. När jag återigen ska bege mig tillbaka hit till jönköping så får jag med mig en inneboende också, nämligen min egna lilla kissemiss sussie. Hoppas att hon tycker att min lägenhet är okej och att hon inte kommer sakna alltför mycket huset hemma. Hon får ju komma hem dit med mig när jag åker hem och hälsar på. Ska bli riktigt roligt å ha henne springande i lägenheten.

Nu ska jag sätta på vattenkokaren. Ha en nice helg. Skriver ett inlägg innan imorrn kväll :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0