Lever på fantasin

Just nu tror jag att jag lever på fantasin, kanske inte bokstavligt men något åt det hållet. När man lite smått längtar sig bort och vet att studenten är avklarad och det är mycket roliga saker som kommer att hända framöver. Man har en härligt pirrig känsla i magen och man är nyfiken på vad resten av det här året kommer att bjuda på.

Nu är det två dagar sen jag kom hem från Grekland. Längtar redan tillbaka för shit va kul ja o mina gosigaste vänner har haft det! Blev förvånad över vad grönt allt här hemma har blivit och man känner verkligen att snart är sommaren här.

Har pratat lite med min bror och förhoppningsvis kanske det kan bli några veckor i skåneland för att jobba lite och samtidigt hälsa på.

Den här veckan gör jag sista plugget i gymnasiet å sen är allt det över. Känns så sjukt bra så det kanppt går att beskriva!!

Nej matteboken kallar så det är bäst att fortsätta så det går väl på nationella imorgon.
PUSS & KRAM

nyponbuskar nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar ser jag när jag blundar och nånstans där så blev jag den jag är nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0