Bring it on!

I övermorgon hmm vänta lite.... I ÖVERMORGON??!!! Sinnes länge har det varit tills vi drar till Grekland men nu är det bara två dagar kvar! Ska bli så sjukt roligt, underbart, otroligt, mysigt, goigt har jag sagt underbart? Gud ja taggar sönder snart.

Imorse när jag vakna såg jag ett sms från Denise där det står att askmolnet var påväg in över sverige. hela mitt  ansiktet drogs ner till golvet (hahah seriöst vilken bild jag fick i huvudet nu xD) I alla fall jag gick upp skynda mig med att sätta på tvn å kolla nyheterna. Gladeligen så verkar det ganska lugnt än så länge å vi kommer iväg så please please please askmoln förstör inte det här!

Nu sitter jag hemma hos pappa å kollar över vad jag ska ta med mig å vad som behövs tvättas så att ja kan packa imorrn.

Nej mycket snack å lite verkstad nu blir det å fixa vidare:D

pusshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0