10!

Det är idag endast tio dagar kvar tills jag och mina bästa vänner åker ner till solen, givetvis pratar jag om Grekland. Ska bli så sjukt roligt och härligt å ja vet att vi kommer att ha det bäst. Drömde en jättekonstig dröm om resan till Arlanda inatt. Hahaha jag hoppas verkligen inte att det blir så när vi åker dit som det blev i min dröm :P

Nu ska jag byta samtalsämne och prata om bokföring. Å ja jag vet det låter skit tråkigt, och för er som aldrig har gjort det kan jag bara säga att det låter inte bara som att det är tråkigt utan det är extremt tråkigt! Alla siffror och konton har idag gjort mig och denise galna. Sen när vi äntligen skulle knappa in allt på datorn så har vi valt fel bolagsform på kontoplanen så givetvis fanns inte dom kontona vi hade skrivit upp. Våran lediga fredag har nu blivit en bokföringsmorgon för att få allt klart.

Efter det ska vi till Karlstad och ha en riktigt mysdag med några gosiga vänner och så ska vi luncha med söta lilla Sara som jag inte sett på en evighet så det ska bli himla roligt att se dig vännen!

Pusspåer för nu ska jag lite smått dränka mig i mina skolböcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0