Saturday night!

Idag är det lördaaag!! ska börja min dag med lite putsning av fönster och gå bort en sväng till pappa. Men ikväll då j***** blir det parteeeyy! Dalmasarna ska ha tvåmanna party, vi kommer rocka!

En sak jag har tänkt på den här veckan att jag kommer sakna välidgt många när jag flyttar. Min pappa skojja med mig häromdagen och sa "hej då" fast han också skulle med och åka i bilen. Sedan kom han på sig och sa att "ja men snart får jag ju faktiskt säga hej då" och när alla mina vänner bara "jag kommer sakna dig så himla mycket"
Jag lovar att jag ska komma hem så ofta jag kan och ni få¨r hälsa på mig. Min familj, släkt och vänner betyder mest!!!

Över till kvällen igen. Telefonen ringer: Hörde jag party ikväll eller? När? var? hur? och blir det röj? Ja men självklart sa telefonsvararen.

haha nej nu ska jag sätta i gång här. Ha en riktigt rolig helg med galna saker. Det ska jag ha iallafall!

Puss å tjaa

....ett videoinlägg kommer kanske ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0