Regnig söndag..

Sitter och tittar ut och är väldigt glad att jag sitter inne. Internet har återkommit och nu under förmiddagen har jag haft lite kvaltitets tid med min kära dator. Har inga direkta planer på dagen vilket iof känns ganska skönt.

Har haft en väldigt lugn helg med mys framför tvn. Mamma var hemma en sväng igår och då hade hon köpt med chips och snabba cash. Sjukt bra film och nästan ännu bättre än vad jag kom ihåg.

Måste ju berätta om torsdagen också. Rix fm var grymt bra som vanligt. Och skojja inte att erik var snyyyygg haha. jag och mina kära vänner skulle ju g¨å på efterfesten och så var den på tempel givetvis. Tempel = 20 årsgräns vilket gjorde att vi hamna på score istället. Too bad. Vi har ialla fall bestämt att vi ska åka på en festival till.

Till veckan blir det en fika på stan, städa pappas lägenhet och en dag ska förmodligen jag och pappa på "utflykt" Jag hoppas på en tur till sthlm med god mat och lite shopping men får se vad det blir. Vi ska ialla fall åka nånstans. Ska också försöka rensa ur min garderob. Ska jag flytta så ska ja inte ta med alla kläder jag har för vissa utav dom använder jag typ aldrig eller jaa... jag använder dom verkligen aldrig haha.

Nej nu ska jag försöka göra något vettigt. Ha en bra söndag!
Tjaa tjaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0