Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Igår fick jag mitt första antagningsbesked. Fick en klump i magen och blev lite smått nervöst när jag skulle logga in på min sida för att se vart jag kommit in. Jag rullar sakta ner utbildning för utbildning och inser att det är sjukt många som har sökt och att jag blivit reservplacerad på alla! Klumpen i magen lätta inte precis och det kändes ganska så träligt.

Så nu är det bara att vänta i typ 2-3 veckor för andra antagningsomgången och hoppas på att jag kommer in! Om jag skulle gissa blir det byebye till norrköping och malmö men då förhoppningsvis hej till jönköping!

Den eviga väntan sedan april har helt enkelt blivit lite längre och jag hoppas att veckorna går fort så jag kan få nästa besked.

Ska ialla fall börja kolla runt lite efter lägenheter i jönköping så jag har hyfsad koll på vad de finns för lediga lägenheter.

Imorrn ska jag förhoppningsvis till Göteborg med Denise för lite shopping! För vilka pengar vet jag inte men det kan va kul att gå runt och kolla lite.

Nej nu kan ja inte sitta här!

Puuuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0