Skolan har börjat....

Okej, nu är skolan igång igen. Hade varit otroligt skönt med en veckas lov till men men. När man kommer tillbaka till skolan inser man att man har pratat med väldigt många personer på krogen som man inte brukar prata med i skolan. Detta kan ju då bli lite pinsamt när man ser dom igen. Speciellt om man gör som jag och Denise och ställer oss och skrattar. HAHAHA men vi hade himla kul ialla fall.

Efter skolan blev det att gå hem till mig och sedan ha en mysig spelkväll med Denise, Alle, Malin, Maja, Diana och Maxe. Nu väntar jag bara på att paradise hotell ska börja och efter det blir det sängen.

Hoppas ni haft en bra dag!
Och som jag och Denise skulle säga, TJINGEEELIIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0