Long time ago

Okej, här har jag inte skrivit på väldigt länge men ska bli ändring på det nu! Måste bara få den att se lite snyggare ut så blir det roligare att blogga.

Snart är lovet slut men mycket ska hinnas med innan det. På lördag blir det ialla fall att gå ut, synd bara att det är så jäkla kallt ute. Längtar otroligt mycket till sommaren. Kommer bli en sjukt rolig sommar! Måste avsluta detta inlägg med en rolig grej som jag sa idag. Jag skulle säga till malin att jag tyckte en kille hade väldigt fylliga läppar (å nej han har inte använt botox) hur som helst har han skit snygga läppar. Det roliga var att Malin skämta och sa en annan person så det lät som om jag pratade om han istället, då höll vi på att dö lite smått eftersom att det var en helt annan person jag pratade om. HAHAHHA

Nu ska jag iväg till Densie, för att sedan bege mig till maxe men ha det bra!

PUSSHEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0