Tre dagar!

Om tre dagar kan ni skymta mig hemma i kristinehamn igen! Jullov i en hel månad sitter inte helt fel alltså. Ska bli otroligt skönt. Men fram tills onsdag får jag njuta av att plugga till tentan, tvätta, slå in julklappar och packa. Och städa och diska givetvis...

Har pluggat typ hela förmiddagen.. nästan iallafall. Gilmore fick också lite tid hehe, men ska strax sätta igång igen. Känns ändå ganska bra inför tentan på något konstigt sätt. Får väl se om denna känsla hinner ändras.

Ska äntligen fiixa håret snart också. På fredag ska jag klippa mig och färga håret. Ska bli kul att se hur det blir. Har inte tänkt att klippa så mkt, utan mest ta topparna och göra någonting åt min otroligt tjocka och mega långa lugg haha. Ska lägga ut en bild på hur det blev efteråt. Ska ju bli riktigt ljusbrun också. Eller jag så ljsut det nu kan bli eftersom jag är såpass mörk nu. Det är konstigt hur man vill färga håret hela tiden. När man väl blev ljus på sommaren så färgar man sig mörk igen på slutet av sommaren, och efter några månader vill man bli ljusare igen. Får väl se hur länge jag vill vara ljushårig den här gången, men har kanske en liten plan på att gå tillbaka till mitt blonda ett tag och se hur det blir, är ju trots allt blond i grund och botten hehe.

Nej om man skulle ge sig på´t igen då. Vetproj kallar på mig hahah.
Kristinehamn vi ses på onsdag!!!! :D
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0