tisdag

Har hunnit med ganska mycket nu på förmiddagen, är riktigt stolt över mig själv. Ska snart bege mig in till skolan för rapportskrivning och sen matteövning. Har mattetest imorrn och jag måste klara det för då är jag godkänd i kursen å det kan ju inte bli mer naaajs. På kvällen blir det att jobba på restaurang alá elin loppet grace haha. Vår gäst är anna! Kåren is it också. Sista kårkvällen å förhoppningsvis blir det att fira att matten är avklarad.

Måste bara säga att just nu sitter jag och lyssnar på sean banans jullåt så dålig att den blir bra haha. Shit alltså.
Nej nu måste jag kila till bussen men ha det bra sålänge!

Tjingen (hahaha skrev n istället för l å så insåg jag att det där blev ju ett kul ord såååå haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0