Tisdaaaaag

Alltså jag älskar att ha lov! Ligger fortfarande i sängen och klockan är halv tolv. Dunkar musik och funderar på om mna skulle gå upp men samtidigt varför ska jag göra det hihi. I eftermiddag blir det stan med Denise för att hitta de sista klapparna och rött läppstift. Seriöst hur kan det vara slut över allt just det jag vill ha?!

Gårdagens eftermiddag/kväll var en av de roligaste på länge! Jag och Denise var ju då i karlstad och leta klappar och grejer. Många felsägningar och skratt blev det också, lösögonflansar och väner gjordet hahaha!

Funderar på vad jag ska laga mig för food idag. Pommes och någonting tror jag att jag kör på minsann. Nwj om man skulle slå på en film tro. Ha en nasjig dag!
pussåhej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0