Soft

Ligger i soffan och ska precis börja mitt the hills marathon. Sjukt längesen jag titta på det så det ska jag ta å göra nu. Ska poppa popcorn och hälla upp lite julmust också. Mys att vara ledig och inte ha något att plugga tihi.

Kul också att ajg börjat spela cityville, känner mig inte alls nördig..... måste bara komma upp i 4000 så ajg kan bygga ett sjukhus å sen få mer invånare måste skörda om en halvtimme och sen om två timmar och tre timmar. nej nej nej jag har inte alls blivit beroende haha.

Nej poppa popcorna vare ja, pussåhej

Kommentarer
Postat av: Josefinis

HAHA beroende jag med... men jag har ju mina smurfar med jag! Sjukt jobbigt att hålla ordning på när jag ska skörda var osv!

2010-12-28 @ 00:42:38
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0