onsdag

Sitter i soffan och det känns som att jag skulle kunna somna närsomhelst å inte gå upp förens klockan nio eller halvtio imorrn. Men nu är det så att jag kan inte sova än för jag håller på att tvätta och efter det ska jag med josefine på förhandsvisning av någon film på bio. Ska äta bilar å dricka cooolaaa haha. Cola is the shit alltså. Efter bion ska jag hem å bums i säng å njuta över att inte behöva gå upp kvart över sex som jag gjort både idag och igår, glad tjej känner jag!

Har köpt julklappar idag också. Hitta superbra klappar så jag hoppas att de kommer uppskattas :) Nej nu måste jag springa ner i tvättstugan så jag hinner å slänga in två maskiner till.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0