mysig dag

Startade dagen med att äta frukost runt halv tolv och titta lite på tv. Sedan ringde mamma och fråga om jag ville åka över till karlstad så kunde vi mötas upp och ta en sväng på stan, så jag hoppa på bussen vid två. Var riktigt mysigt att gå med mamma på stan, kan inte komma ihåg när vi gjorde det sist. Vi sprang runt i massa affärer men det blev bara en cardigan, men det var något som ajg verkligen behövde!

Nu sitter jag hemma igen och väntar på att pirates ska börja. Kommer nog vara en del tårar som kommer på slutet av filmen. Den slutar så dåligt!! men jag måste se den för jag har bara sett den en g¨ång å de va på smygpremiären.

Funderar på om jag ska få med mig mamma och kenneth på bio imorgon kväll när de skulle hit en sväng. Både jag och mamma vill se änglagård, men vi får väl se hur det blir.

Nej nu så blir det mer tv.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0