Helg!!

Fredagkväll ocj jag sitter i min soffa och myser framför gilmore girls. Japp... nu var det dags att dra igenom alla säsonger igen kände jag! Kommer alltid älska den serien alltså. I eftermiddag har jag varit så otroligt duktig för jag har städat min lägenhet, diskat och lagat en ordentlig middag. Känns bra. Har ju bokat min biljett hem nu också, så den 15 december bär det av. Bara en och en halv vekca kvar nu!

Ska bli jättemysigt och roligt att få komma hem lite. Har bara vart hemma två gånger sen skolan började. Fick reda på idag också att jag kanske ska få göra ett litet designjobb till en kompis till Lena. Hoppas verkligen jag får göra det, är en otroligt bra chans att få prova på att göra ett riktigt jobb och inte bara skoluppgifter. Det är ju väldigt bra meriter också inför framtida jobb.

Måste säga att jag har en ruskigt bra dag idag också hihi. Jag vet egentligen inte varför men jag vakna upp och såg ut på det mysiga vädret och bara kände att jag gillar idag. Glad tjej liksom. Nu ska jag fortsätta kolla på gilmore. Ha en bästaste helg!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är saknad här hemma! Ska bli så roligt att träffa dig <3

2010-12-03 @ 22:33:45
URL: http://nilamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0