Fullpackat!

Herregud vad jag har grejat idag alltså. Gick upp halv nio och började plugga och tvätta. Efter det lagade jag mat och begav mig till bygginvest för att höra hur jag skulle göra med hyran och så frågade jag om jag kunde få nya tapeter i köket för att dom är så otroligt fläckiga och då hade dom redan planerat att jag skulle få det så till våren blir det ny tapetsering! I alla fall när jag kom hem tog jag ur sista tvättmaskinen och sen var det bara att sätta igång att städa och diska min lite dryga veckans disk. haha.

Å nu har jag packat ner allt jag har typ haha nej men skojja inte om jag säger att jag har proppat ner grejer i resväskan och bagen och kassen haha. Hela resväskan fick fyllas med lite olika laddningskablar och underkläder, sen var det helt plötsligt full...

nej nu ska jag fixa ipoden. Bjuder på en bild på min packning, kommer krypa till bussen imorrn hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0