Filmmys

Sitter som jag brukar i min soffa och ska strax göra mig en kopp te och rostatbröd med stekt ägg. Ska nog slå på en film och sen titta på gilmore hela natten hihi. Eller njaae inte hela natten kanske. Fail också att jag köpte ett rött läppstift trodde jag, bara det att när jag kom hem å tog bort plasten å skruva av korken så var det rosa! Som tur var vart det ganska fint på men ändå jag vill ju ha ett rött! Får nog gå in på åhlens efter skolan någon dag å köpa det röda den här gången.

Hitta ytterligare en sak jag önskar mig i julklapp också. 101 sånger. Lars Winnerbäck. Åååå vill ha den boken. Ringde mamma det första jag gjorde när jag kom hem hihi. Kärlek till hans musik.

Nu ska jag steka ägg å koka te...
pusshej från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0