En väska med dricka i passagerarsätet och då...

hahahahaha skrattar ihjäl mig!!! Var nyss iväg till pappa för att hämta min hårblås, plattång och mitt dricka till kvällen haha. Sedan när jag skulle åka så la jag väskan i passagerarsättet och så dröjer det bara några sekunder så börjar lampan om att någon inte har bilbälte på sig lysa. Å jag satt ju själv i bilen å börja fundera för jag hade ju bältet på mig. Men så insåg jag att det var för att väskan var så tung hahahhaha. Alltså herregud där satt jag och skratta åt mig själv....

Iallafall dagen igår var jättemysig med massa godmat och fina klappar. Idag vankas middag med mamma, anna, jörgen, gustav och kenneth med hans barn och deras familj. Senare ikväll kan jag sammanfatta med ett parteeeyy! Girls night out! galet! Roligt! sååå vad gör vi??

Nu ska jag se lite på tv och sedan blir det in i duschen för att börja fixa sig lite infär både eftermiddagen och kvällen.

Puss&Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0