Jönköpingsbo nr. 1

Min första natt är avklarad. Jag, pappa, lena och erika kom hit vid elva tiden igår och mosade in alla mina grejer tills mitt rum såg ut som ett bombnedslag. Hade jag med mig för mycket saker? Ialla fall när vi hade langat in allt så bar det av till ikea för att köpa bra att ha grejer. Så jag blev 700 kronor fattigare men gud vilka bra grejer jag inhandlade. När vi kom tillbaka till lägenheten så var det dags att försöka få upp allt och lite ordning på det hela. Det slutade med att jag fick packa tillbaka kläder då jag hade tagit med mig på tok för mycket!

Men slutresultatet blev väldigt bra. Har bara kvar lite porslin som behövs diskas. Sen kom jag just nu på att tänka på en himla rolig grej. Pettsson i Pettson och findus pratar om gryttjuvar och att man måste gömma sina grytor under sängen, så vad gör inte lilla jag om inte lägger mina grytor i en låda under sängen. Tror jag på gryttjuvar eller har jag bara dåligt med förvaringsplats? hmmm

Nej nu ska jag bege mig in till staden för att kolla runt lite. Har ju lovaat malin att jag skulle göra ett videoinlägg nu när jag har flyttat så kan se om jag försöker på mig det ikväll :)

puss på er snyggingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0