Ett litet tag.

Det var ett tag sen jag skrev här och mycket har hänt sedan dess. Jag har blivit antagen i jönköping och ska läsa grafisk design och webbutveckling. Jag börjar redan om en och en halv vecka, vilket känns nervöst, spännande, roligt och lite konstigt. Men längtar. Dock har jag ingen lägenhet än och jag vägrar bo i husvagn! Sjukt svårt att hitta lägenheter men ska ialla fall ner på torsdag och kolla på en och hoppas mucho mucho på att jag får den!

Livet känns något stressigt just nu men ändå så himla bra. Min släkt och mina vänner är dom gosigaste och i helgen vankas fest!!!! 

Nej nu ska jag förbereda mig lite för den långa bilfärden som väntar mig ikväll...

Have a nice evening!
PUSS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0