En vecka!

En vecka i Jönköping har gått. Har haft sjukt roligt och ser fram emot kommande veckor. De gula overallerna är inte så fula som de låter. dom blir rätt coola iom att vi dg:are har själva överdelen hängande eller hur man ska förklara.

Igår var det SWE. Och för er som inte vet vad det är så är det nordens största poolparty. 1600 studenter. Sjukt j**** roligt var det kan jag lova. Allt från att dansa i poolen till att dansa inne på skumpartyt i tältet utanför. Ska lätt gå på det nästa år igen.

Ikväll blir det brännboll och efter det hamnar vi säkert på akademin för ytterligare en dags festande. Imorgon är vi några som ska dra ut till a6 och efter det ska jag nog bara slappa och vila mig till sista insparksveckan.

Saknar mina frans,junior och benny lite men jag hoppas dom kommer och hälsar på mig snart!!!

Puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0