Tiden går...

Sjukt längesedan jag skrev något här. Nu har jag ialla fall försökt att få den att se lite bättre ut dock vill inte min profilbild visas då jag har lyckats med att ändra i kodmallen så jag inte kommer ihåg vad det ska stå. Å ja, jag vet. Jag är ganska osmart xD. För att helt random börja prata om något annat så funderar jag på om jag ska bli blond igen, kanske inte superblekt som det var tidigare men ändå blond och inte zebrarandig som jag känner mig just nu haha!

Å för att lite random byta samtalsämne igen så längtar jag sjukt mycket till Grekland och det där askmolnet ska inte få förstöra min och mina goa vänners semester så det så! j**** VULKAN!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0