Helgen

Utan internet hos min mor men jag cyklade en sväng till pappa och passar på att skriva ett litet inlägg. Igår var jag ock Denise i Örebro. Vi hade en himla rolig dag fylld med skratt och missade avfarter. Om jag säger så här, när man åker från Marieberg ska man se till att ta en avfart som går mot oslo när man ska hem och inte fortsätta rakt fram vilket tillslut leder till att man hamnar i stockholm. Sjukt roligt hade vi ialla fall när vi med lite lätt panik ringde till Denise pappa som visste precis vart vi va och berättade vart vi skulle vända.

Idag gör jag minsta möjliga och längtar mig bort till Grekland. Det är inte ens tre veckor kvar nu! WIIIIIIIIE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0