Boda Borg

Idag har jag haft frilufsdag å vi va på boda borg:) måste säga att vi är riktigt bra!!! (vi= jag,denise, bea å emma) Vi tog 10 stämplar men hade vi fått hålla på lite längre hade vi kunnat ta lite fler:P  Måste säga att vi hade riktigt snygga taktiker. Bea och denise dyker genom spindelväv å jag å emma körde med bena först haha, mkt rolig bana men jäklit jobbig måste ja säga. Mycket skratt blev det idag, å tack alla för det:D

Nu blire å vänta på pappa så ja kan få nåt å äta sen ska ja se på the hills som förövrigt blivit en favorit för mig. Ska även försöka fixa till bloggens utseende 

Kommentarer
Postat av: sara

boda borg är så roligt.

men the hills elin, nu får du hitta en ny hpbby ;D

2009-02-10 @ 13:41:52
URL: http://slitet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha boda borg va skitkul xD

Men duu.. hur fasiken gör man bloggen snygg?;)

2009-02-10 @ 21:01:54
URL: http://blondibea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0